WordPress en galego
Public Group active 5 months, 1 week ago agoGrupo de localización de WordPress ao galego.
Un espazo para a comunicación de todas as persoas interesadas no WordPress en galego.
-
Paul Gibbs replied to the forum topic WP 3.3 ... hai alguén traballando na tradución? in the group WordPress en galego
Hi,
A translation for WordPress? If so, see http://translate.wordpress.org/projects/wp
-
Bom trabalho. Mirarei de incorporá-lo a gl.wordpress.org.
-
Complemento ou “plugin” Social, para integrar Wordpress con Facebook e Twitter. Permite publicar nesas redes sociais e integrar os fíos de comentarios bidireccionalmente.
-
dorfun posted an update in the group WordPress en galego
Moita sorte nesa nova andaina e moitas grazas por todo o traballo feito para WordPress, Pablo!
-
pcgaldo posted an update in the group WordPress en galego
As minhas achegas vão decrescer. Incorporei-me novamente ao mercado laboral, ainda que no meu trabalho mantenho contacto com WordPress, por agora.
-
LucasVieites posted on the forum topic Traduzir o anglicismo "plugin" como "complemento"? in the group WordPress en galego
Ola,
eu tamén son partidario de non traducilo. Para os usuarios será máis doado facer buscar en internet se saben que “iso que están a buscar” se chama “plugin” en inglés, xa que a maioría dos plugins están en sitios […] -
LucasVieites posted on the forum topic Atualizar os dados pessoais para incluir nos créditos e em credits.php in the group WordPress en galego
Ola, eu aínda non fixen ningunha aportación mediante GlotPress, pero si que estou nos créditos do .po pola actualización da versión 3.0.5 á 3.1.x.
Os meus datos son os mesmos: Lucas Vieites
Saúdos, -
pcgaldo posted on the forum topic Actualizacións do GlotPress (WP.org) in the group WordPress en galego
Atualizado!
Segundo o carreguei atopei um par de erros de tradução. Entradas nas que esqueci eliminar o tratamento de cortesia. ¬¬
Deu o típico erro de amosar mais entradas das que verdadeiramente existem, ainda quando […]
-
pcgaldo posted on the forum topic Actualizacións do GlotPress (WP.org) in the group WordPress en galego
Esta noite, se ninguém se opõe, atualizo e notifico em gl.wordpress.org que se use GlotPress como ferramenta preferente.
-
ludusnaturae posted on the forum topic Actualizacións do GlotPress (WP.org) in the group WordPress en galego
Trabalhar desde o GlotPress! Por mim, fantástico.
Venha, atualiza-o! -
Zé Fontainhas joined the group WordPress en galego
-
pcgaldo posted an update in the group WordPress en galego
@dorfun, agora já não es administrador deste grupo?
-
Pois bem. Agora que já sou validador em todas as polas do GlotPress para WP.org, atualizei as traduções de MultiSite e Twenty-Eleven, que estavam baixo mínimos, e do BuddyPress, no que se corrigem erros e se elimina o tratamento […]
-
pcgaldo started the forum topic Actualizacións do GlotPress (WP.org) in the group WordPress en galego
Usemos este fío para notificar incidencias coas actualizacións no GlotPress, para WordPress.org.
-
Revisado o BuddyPress 1.2.9. Introduzidas as correções e eliminado o tratamento de cortesia.
-
pcgaldo posted on the forum topic Atualizar os dados pessoais para incluir nos créditos e em credits.php in the group WordPress en galego:
O fio:
http://wppolyglots.wordpress.com/2011/07/05/hello-ze-we-have-a-little-problem-with/
A ver como se resolve o assunto.
-
Miguel Anxo Bouzada, de Trasno, figura importante no mundo da tradução de software ao galego, escreveu-me para fazer umas achegas à tradução do BuddyPress, que também servem para as traduções de WordPress. Este é um resumo dos conselhos, com as minhas respostas: – Emprego de “canal” no canto de “canle”. Se bem pode existir um [...]
-
dorfun posted on the forum topic Atualizar os dados pessoais para incluir nos créditos e em credits.php in the group WordPress en galego:
Se non vexo o fío con Zé avísame para confirmar esta decisión. E aproveito para felicitarte por todo o traballo posto en WP nos últimos meses. Parabéns!
-
pcgaldo posted on the forum topic Atualizar os dados pessoais para incluir nos créditos e em credits.php in the group WordPress en galego:
Efetivamente, uma vez atualizados os blogues, vejo que nos créditos só está @dorfun no apartado de tradução.
Toma os dados do GlotPress.
Falarei com Zé Fontainhas, a ver se podem desenvolver uma ferramenta para engadir ou eliminar tradutores manualmente. -
pcgaldo posted an update in the group WordPress en galego:
BuddyPress 1.2.9 en galego:
http://gl.buddypress.org/2011/07/05/buddypress-1-2-9-en-galego/
- Load More